Hva kan vi hjelpe deg med?
Ofte stilte spørsmål
ENDRING PÅ ORDRE
Kan jeg kansellere eller gjøre endringer på ordren min? | Vi gjør det vi kan for å få plukket, pakket og sendt alle pakker superraskt. Vi har derfor et robotsystem på lageret som gjør at vi ikke kan garantere at vi får gjort endringer eller kansellere ordren i etterkant. |
Kan jeg legge til flere varer på ordren? | Nei, dessverre. Men du kan legge inn en ekstra ordre om du ønsker flere varer. |
RETUR & BYTTE
Jeg skal bytte en vare, hvordan går jeg frem? | Da legger du bare inn en ny bestilling i nettbutikken på varene du ønsker å bytte til. Det du sender tilbake får du pengene igjen for, og det du bestiller på nytt og skal beholde betales som normalt. Du kan lese mer om dette her |
Jeg skal returnere en vare, hva gjør jeg? | Du finner en enkel forklaring på dette her. |
Koster det noe å sende varer i retur? |
Ønsker du å angre ditt kjøp koster returporto 69,- på alle pakker som sendes i retur med vår returetikett. Dersom du ønsker å bytte vare betaler vi for returen, men du betaler selv for frakt på den nye bestillingen. Sender du med vår returetikett er pakken sporbar og forsikret. Se her for mer informasjon om hvordan du går frem. |
Jeg har fått en gave, kan jeg returnere eller bytte gaven? |
Alle varer som er ubrukte og med lapper på kan returneres innen 60 dager hos oss. Vær obs på at vi kun har mulighet til å tilbakebetale pengene for varene til personen som bestilte og betalte for ordren. Så om du har fått en gave er det eieren av ordren som vil få pengene tilbake når returen er mottatt og behandlet. |
Jeg har tatt av lappene på varen, kan varen byttes uten merkelapp? | Varer som er tatt i bruk eller hvor lappene er tatt av kan dessverre ikke byttes. |
REKLAMASJON
Jeg vil reklamere på et produkt, hva nå? | Send oss en mail med bilder av skadene/ feil/ avvik samt ordrenummeret det gjelder til kundeservice@guttelus.no, så skal vi hjelpe deg. |
FAKTURA, BETALING & REFUSJON
Hvor finner jeg fakturaen på bestillingen min? | Alle dine bestillinger, innbetalinger og utestående fakturaer finner du ved å logge deg inn med BankID på: Avarda: Avarda - Nets login |
Hvilke betalingsmuligheter har jeg? | Se HER for informasjon om hvilke betalingsalternativer vi har. |
Varen jeg har kjøpt er nedsatt i pris nå, kan jeg få samme pris? | Rabattkoder og tilbudspriser gjelder kun på bestillingene som er gjort i selve kampanjeperioden. Vi har dessverre ikke mulighet til å refundere rabatter på kjøp som er gjort før/etter kampanjeperioden. |
Jeg har returnert varer, når får jeg tilbake pengene? |
Normalt tar retur i posten 1-3 uker. Så snart pakken er ankommet og behandlet på vår returavdeling vil du få en e-post fra oss. Deretter blir saken sendt til Avarda, som kontakter deg innen 5-10 virkedager etter at returen er behandlet. De sender deg en mail hvor du må fylle inn hvilket kontonummer du ønsker pengene tilbakebetalt til. Er betalingen gjort med Vipps kommer pengene tilbake på kontoen uten at du må forta deg noe. |
Jeg har ikke fått pengene tilbake etter at returen var ferdig behandlet? |
Hvis det er Avarda du har betalt inn penger til, er det de som skal tilbakebetale pengene til deg. Kontakt Avarda direkte på Avarda |
Har dere prismatch? | Vi har ikke prismatch hos oss. |