ULLSALG | OPPTIL 60%

9 dager
7 timer
51 minutter
0 sekunder

1299 ,- KR IGJEN TIL FRI FRAKT!

FRAKT FRA 39,-*
FRI RETUR V/BYTTE
KUNDEKLUBB
Til kassen
Totalt: 0

Meny

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-

FRAKT OG RETUR

GRATIS FRAKT PÅ ALLE ORDRER OVER 1299.-
Alle ordrer over 1299.- sender vi fraktfritt. Vi velger da den fraktmetoden som passer best til din bestilling. 

FRAKT FOR GUTTELUS-VENN (Medlemsklubb)
Kr 39.- 

Pakken leveres hjem til deg, i din postkasse. Pakken har IKKE sporing. Dersom pakken ikke får plass i din postkasse, blir pakken levert på nærmeste postkontor/Post i butikk. Du vil da motta hentelapp i postkassen.

Bring, PostNord eller Guttelus holdes ikke erstatningsansvarlige ved tyveri fra postkasser etter at pakken er levert.

 

PAKKE I POSTKASSEN
Kr 49.- 

Pakken leveres hjem til deg, i din postkasse. Pakken har IKKE sporing. Dersom pakken ikke får plass i din postkasse, blir pakken levert på nærmeste postkontor/Post i butikk. Du vil da motta hentelapp i postkassen.

Bring, PostNord eller Guttelus holdes ikke erstatningsansvarlige ved tyveri fra postkasser etter at pakken er levert.

POSTNORD SERVICEPAKKE

Kr 69.- 

Med Postnord "Mypack Collect" sendes din ordre til nærmeste postkontor/post i butikk. Hentefrist 7 dager. Du blir varslet på sms og/eller e-post når pakken har ankommet utleveringsstedet. Risikofritt og trygt.

POSTENS SERVICEPAKKE

Kr 79.- 

Med Postens Klimanøytrale Servicepakke sendes din ordre til nærmeste postkontor/post i butikk. Hentefrist 14 dager. Du blir varslet på sms og/eller e-post når pakken har ankommet utleveringsstedet. Risikofritt og trygt.

 

HJEMLEVERING 17-21:
Kr 99,-

Du får en SMS når pakken blir sendt fra vårt lager. Denne sms´en gir deg informasjon om leveringsdato hjemme hos deg. Dette kan du enkelt endre ved å følge linken i tilsendt sms. Dersom du mot formodning ikke er hjemme ved avtalt levering, leveres pakken på nærmeste postkontor/post i butikk. Budet legger da igjen en hentelapp.

SVALBARD:
Vi sender dessverre ikke til Svalbard. 

UAVHENTEDE PAKKER

Kr 149.- 

Varer som bestilles på nett, men som ikke blir hentet ut innen angitt dato, vil bli returnert til oss for kundens regning. Posten sender imidlertid ut påminnelse dersom du glemmer å hente din bestilte pakke. Gebyret er for tiden på kr 149,-
Er ordren på over 1000.- blir du i tillegg belastet 49.- for frakt.

 

LEVERINGSTID
Normal leveringstid er 1-3 dager. Under spesielle salgsperioder og kampanjer kan det ta noe lenger tid.
 

 
SLIK GÅR DU FREM VED BYTTE/RETUR/REKLAMASJON

Vi er opptatt av god kvalitet og det er derfor viktig for oss at du er 100% fornøyd med varene du mottar fra Guttelus. Nedenfor finner du oversikt over fremgangsmåte ved retur av varer.

 

FREMGANGSMÅTE VED RETUR

Det er lov å ombestemme seg:)
Dersom du ønsker å returnere en vare til oss fyller du ut returskjema som du finner HER eller angrerettskjema du har fått tilsendt på mail. Skjemaet sendes sammen med returen.g

Varen(e) skal deretter returneres til oss per post innen 60 dager fra bestilling. 
Det kan ta 2-3 uker fra du sender returen til vi får behandlet den. Forsikre deg om at ikke betalingsfristen på din faktura går ut før vi får kreditert varen. Betal isåfall fakturaen eller kontakt Klarna for å "fryse" fakturaen.

BYTTE:  Om du ønsker å bytte varen legger du inn ny bestilling i nettbutikken. Når vi mottar returen din vil vi kompensere deg for frakten for den nye bestillingen og evt kreditere mellomlegget om kjøpesummen ikke er lik.

RETUR: Om du ønsker å angre ditt kjøp og få penger refundert

REKLAMASJON: Om du ønsker å reklamere på varen på grunn av mangler

 

 

VÅR RETUR ADRESSE

Guttelus Nettdrift AS
C/O Colliflow AS

Havnevegen 70
3739 Skien

Att: retur

 

KOSTNADER VED RETUR

En vare som returneres ved bruk av angrerett eller ønske om å bytte varen må porto bekostes av kjøper. Ønkser du å bytte varen(e) legger du inn ny bestilling. Når vi mottar returen vil vi kompensere deg for frakten for den nye bestillingen.

Dersom varen returneres på grunn av mangler eller du har fått tilsendt feil vare ift hva som ble bestilt bekoster vi selvfølgelig returporto. Vi vil da sende deg returseddel på mail. 
Alle reklamasjoner må være meldt på forhånd pr. mail.